نقد و بررسی براق مخملی | وبلاگ نویس زیبایی بریتانیایی

نقد و بررسی براق مخملی |  وبلاگ نویس زیبایی بریتانیایی

(نمونه بدون پرداخت) چیزی که در مورد این محصول دوست دارم این است که بسیار همه کاره است. در واقع، اگر رنگ من، خود را پیدا کنید، برای لکه‌، لب، محو شدن لب‌ها و رنگ گونه آماده هستید. Convie یک نام تجاری نسبتاً جدید از فرانسه است و متفاوت است زیرا اعضای خود را گرد هم می آورد تا در هنگام ایجاد محصولات نظرات خود را دریافت کنند. شما نیازی به عضویت ندارید (می تو،د به شخص دیگری اجازه دهید کار سخت را انجام دهد – گزینه مورد علاقه من!). تا کنون، سه رنگ از Velvet Lip وجود دارد و بس – هر چیز دیگری در حال انجام است و روی اعضایی که برای شرکت در این فرآیند انتخاب شده اند، آزمایش می شود.

بررسی The Velvet Gloss را بنویسید

Velvet Glitter یک تناقض است اما ،یب رسانه ها برای ایجاد چیزی بیش از یک چیز هیجان انگیز است. از نظر بافتی، از سیلی، های طبیعی برای ایجاد بافت هلویی استفاده می کند که شبیه لب های مخملی خوب و بدون خشکی است و در نهایت مات اما با درخشندگی به نظر می رسد! توضیح دادن سخت است هیجان مخملی با سبکی درخشش را دارد – فکر می‌کنم این بهترین راهی است که می‌توانم آن را بگویم. من روی مچ دست و لبم یک الگو زده ام (بدون اینکه متوجه یکی از رنگ ها شوکر کنم و به همین دلیل باید بیشتر عینکم را بزنم) تا بتو،د از جنب و جوش این رنگ های لب به خوبی دیدن کنید.

بررسی The Velvet Gloss را در نظر بگیرید

تصویر بالا از چپ به راست: به سختی وجود دارد، گل رز جاری و گی، عمیق.

بررسی The Velvet Gloss را بنویسید

از پایین به بالا: گی، عمیق، گل رز روان، و به سختی وجود دارد. اگر بخواهم در مورد هر چیزی حساس باشم، ترجیح می‌دهم اپلیکاتور کمی بهتر باشد – خیلی نازک است و به چیزی نیاز دارد که لب‌ها را در امتداد منحنی بغل کند. من متوجه شدم که فکر می کنم باید کاربرد Deep Cherry را با یک برس لب بررسی کنم (و البته فراموش کردم که این کار را انجام دهم، همانطور که خواهید دید).

بررسی The Velvet Gloss را در نظر بگیرید

دب گی، (چطور آن زاویه را از دست دادم؟).

بررسی The Velvet Gloss را در نظر بگیرید

رز فلاش انتخاب طبیعی من است – رنگی است که پوشیدن آن بسیار آسان است.

بررسی The Velvet Gloss را بنویسید

شما نمی تو،د بیشتر از این تعجب کنید که چقدر «به سختی وجود دارد» برای من مرتبط است. من می خواستم وارد شوم و این را از روی پیشخوان رد کنم، با این حال، فکر می کنم برای لهجه من من، است. با رنگ‌های روشن‌تر، اگر نمی‌خواهید ظاهری کامل‌تر داشته باشید، کافی است مقداری مومیایی به لب‌هایتان اضافه کنید و چند رنگ بسیار روشن به آن اضافه کنید، سپس آن را روی تمام لب‌هایتان ،ید و ظاهری بسیار زیبا و کم‌رنگ خواهید داشت. تاری افکت لب. آسان حتی ساده‌تر این است که یک نقطه رنگ از چوب روی نوک انگشت (تمیز) خود بردارید و روی گونه‌های خود بزنید و با یک برس آن را به پایان برس،د. Convie (به م،ی مهمان یا دعوت شده) حداقل 90٪ از مواد طبیعی استفاده می کند. قیمت هر پولیش مخملی 27 پوند است که برای یک محصول چند منظوره منطقی به نظر می رسد – در حال حاضر همکاری با طراح فرانسوی لئوپولدین شاتو (من آن را به نام ستاره سینمای خود انتخاب می کنم!) و شامل یک آرایش قلب دوست داشتنی است. کیف برای نگهداری آرایش مخملی در به اینجا سر بزن

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته پولی نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/convie-velvet-gloss-review/