کریسمس شارلوت تیلبری 2023 | وبلاگ نویس زیبایی بریتانیایی

کریسمس شارلوت تیلبری 2023 |  وبلاگ نویس زیبایی بریتانیایی

(بدون پرداخت/نمونه/وابسته/تبلیغ) مثل همیشه، شارلوت تیلبری امسال در لیست آرزوهای بسیاری از مردم خواهد بود. من فکر می کنم، با قضاوت از سال های گذشته، آنها مانند بسیاری از برندها، عرضه های خود را کاهش داده اند. این ،یبی از اثرات کووید-19 و تأثیرات برگزیت است – بسیاری از برندها خود را با سهام اضافی برای فروش بسته‌اند، بنابراین به هر حال در صورت وجود عقب ماندگی، ایجاد بیشتر منطقی نیست.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

من در واقع از این تنظیمات سخت‌تر لذت می‌برم – آنها بیش از حد و ناخوشایند به نظر نمی‌رسند – و Pillow Talk Kit نمونه خوبی است. این کیت لب و گونه Beauty Secrets است که شامل یک رژ لب مات با سایز کامل به رنگ صورتی طبیعی، خط لب در اندازه مسافرتی، براق کننده لب و یک گرز بیوتی لایت، همه در سایه Pillow Talk است.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

این فقط یک ست پوشیدنی بسیار آسان برای استفاده است که در اینجا 43 پوند (شامل 19 پوند صرفه جویی در ،ید محصولات جداگانه) قیمت دارد و طرفداران آرایش شما را واقعاً راضی نگه می دارد. متوجه هستم که به جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نزدیک می‌شویم، اما این یک مجموعه «ارزش» و کاملاً جدید است، بنابراین فکر نمی‌کنم (اما نمی‌دانم) با تخفیف دیگری نشان داده شود.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

هنوز هم ارزش بهتری به کیت Pillow Talk On The Go دارد که حاوی خط لب، رژ لب کوچک، ریمل کوچک، رژگونه و خط چشم است (من به طور غیرقابل توضیحی آن را از دست دادم، حتی اگر کلاه را اضافه کردم). همچنین 43 پوند است اما شامل 23 پوند پس انداز نیز می شود. اون اینجاست. فکر می‌کنم پیدا ، عاشق آرایشی که نخواهد آن را زیر درخت پیدا کند، برایم سخت است.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

این ریمل مورد علاقه من نیست، اما فروش میلیونی آن ثابت می کند که من در اقلیت هستم. چند “زیورآلات” مانند این وجود دارد (،ید لطفاً رژلب کوچک با قیمت 14 پوند است) و فکر می کنم این دو به خوبی در براکت زیر 20 پوند قرار می گیرند – این ریمل در اینجا نیز 14 پوند است.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

یکی دیگر از گزینه های خوب، به خصوص اگر می خواهید یک هدیه با هدف داشته باشید، یکی از این رژلب های راک استار است. شارلوت تیلبری به بنیاد ایدز التون جان به ،وان شریک رسمی مؤسس زیبایی راکت در سال 2023 با ماموریت افزایش آگاهی پیوست – این رژلب ها بر اساس لباس التون ساخته شده اند، بنابراین آنها قطعاً این کار را انجام می دهند. گزینه ای برای کمک مالی به صندوق نیز وجود دارد. دو سایه Rocket Girl و Ready for Lust هستند که بیشتر یک سایه توت هستند.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

فرمول Rocket Girl in Matte Revolution در زیر آمده است، آماده است و فرمول KISSING در بالا قرار دارد. اینجا هر کدام 29 پوند هستند. التون جان و کیت ماس ​​ستاره های کمپین کریسمس امسال هستند.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته پولی نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/charlotte-tilbury-christmas-2023/