پالت های جذاب سایه چشم – وبلاگ چیزهای کوچک

پالت های جذاب سایه چشم - وبلاگ چیزهای کوچک

پالت های سایه چشم با سایه های با کارایی بالا، مجموعه ای از پوشش های درخشان و پایه های مات و حتی شامل ، ها بهتر از همیشه هستند! اینها تعدادی از نقاشی هایی هستند که من صاحب و دوستشان دارم. چرا من آنها را دوست دارم در شرح زیر هر ع، بخو،د.

فکر می‌کنم این پالت چشم‌های طبیعی بیش از حد چهره قدیمی‌ترین پالت این مجموعه باشد. این یکی از آن پالت هایی است که نمی توانم از شر آن خلاص شوم. من عاشق قهوه‌ای ملایم و سایه‌های تیره‌تر برای مواقعی هستم که می‌خواهم ظاهری دراماتیک به چشمانم داشته باشم. “،گوش کشمیر” و “پوکر نواری” سایه های مورد علاقه من از این پالت هستند.
پالت دیگری که من از Too Faced دوست دارم پالت Born This Way Natural Nudes است. این گزینه‌های درخشان‌تری دارد، اما همچنان دارای سایه‌های پایه مات عالی است. ،یب “برهنه” و “کاکائو” روی چشم ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد می کند. “برف پر زرق و برق” درست در وسط پلک شما جذاب ترین پاپ را اضافه می کند!

پالت Patrick Ta Major Dimension III پر از سایه های مات است که واقعا برای همه جذاب است. ،یبی از رنگ های گرم و سرد و حتی دو رنگ ،ی در انتها برای پایه یا خط چشم دارید. سایه ها رنگدانه و غنی هستند و این پالت واقعاً لو، است.

Danessa Myricks Groundwork: تعریف پالت Neutrals منحصر به فرد است. این فرمول مانند یک ، مخملی است که می تواند روی چشم ها، ابروها یا هر جای دیگری که به آن اضافه کنید استفاده کنید. رنگ های خنثی روشن مورد علاقه من در این پالت هستند.
Patrick Ta Major Dimensions یک نقاشی زیباست. ،یب 50/50 درخشش و مات گزینه‌های زیادی را ارائه می‌کند و همچنین دارای دو سایه ، در انتهای پالت است. این یک لمس گرم برای ترجیحات شخصی من است، اما هنوز هم یک پالت زیبا است!
آ،ین اما نه کم اهمیت ترین پالت آرایش چشم های Mario Ethereal است. از بین دسته، این مورد علاقه من در حال حاضر است. من عاشق سایه‌های مات هستم، گزینه‌های درخشان را دوست دارم، و کار ، با اندازه این پالت را آسان می‌دانم. پرداخت رنگ زیبا است و چیزی در مورد این سایه ها باعث می شود چشم بعدی و چشم نواز به نظر برسد.

آیا شما از این نقاشی ها دارید؟ همه آنها زیبا هستند و بسته به ترجیحات سایه چشم شما گزینه های مختلفی را ارائه می دهند و من واقعاً فکر نمی کنم با هیچ یک از آنها اشتباه کنید.

منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2023/11/eye-cat،g-eyeshadow-palettes/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار