الگوی کلاه جادوگر (دانلود رایگان!)

Woman wearing a pink witch hat with flowers and tulle ties

زنی که کلاه جادوگری صورتی با گل و پاپیون توری بر سر دارد

این آموزش کلاه جادوگر در چند سال گذشته بسیار پرطرفدار بوده است و من کاملاً دوست داشتم تمام ساخته های شما را ببینم. امسال تصمیم گرفتم کار را آسان تر کنم و یک الگوی کلاه جادوگر را به شما پیشنهاد کنم که می تو،د آن را از خانه دانلود و چاپ کنید! آنها همچنین برای کوچک‌ترین‌های زندگی شما به‌اندازه بچه‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. و اگر ویدیوی من را تماشا کنید، همچنین می تو،د ببینید که چگونه یک بچه برای بچه گربه هایم درست کردم.

این یک الگوی بسیار ساده و من، برای مبتدیان است. می توان آن را به هر شکلی که بخواهید سفارشی کرد. گاهی ساده می گذارم، گاهی گل و تور می گذارم. من ،کبوت ها، روکش های شفاف، تارها را اضافه کرده ام. من اغلب از نمد مقرون به صرفه استفاده می کنم. من همچنین عاشق استفاده از پارچه و مخمل قوی هستم. هر پارچه ای می تواند کار کند، به شرطی که به یک رابط سنگین متصل باشد. این به شکل دادن به آن کمک می کند.

الگوی کلاه جادوگر را به صورت رایگان دانلود کنید

می‌تو،د الگوی رایگان خود را در زیر، روی کاغذ چاپگر معمولی دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قطعات را همانطور که در نمودار نشان داده شده است کنار هم قرار دهید، نوار ،ب بزنید و برش دهید. مهم: مطمئن شوید که چاپ بزرگ دارید.

هنگامی که الگوی کلاه جادوگر بزرگسال را چاپ کردید، صفحات را مطابق شکل بچینید. خطوط نقطه چین را تا کرده و مطابقت دهید، آنها را به هم سنجاق کنید و سپس آنها را برش دهید تا دو تکه شوند. جعبه نمونه را مقیاس کنید تا مطمئن شوید که در مقیاس چاپ می شود. الگوی خط قرمز را ببرید، جایی که خط مشکی است بدوزید (جای دوخت 1/2 اینچ) و یک کلاه جادوگر ساده دارید.

الگوی کلاه جادوگر سایز بچه گانه

سایز بچه هم درست کردم! آن را در زیر دانلود کنید:

این طرح کلاه جادوگر برای کودک است. خطوط نقطه چین را مطابقت دهید، آنها را به هم ب،ب،د و الگو را ببرید. من ترجیح می دهم لبه یک خط نقطه چین را تا کرده و روی آن قرار دهم تا با لبه مخالف همخو، داشته باشد، نه برش.

زنی که کلاه جادوگری صورتی با گل و پاپیون توری بر سر دارد
زنی که کلاه جادوگری صورتی با گل و پاپیون توری بر سر دارد

کمک بیشتری می خواهی؟ ویدیوی من را تماشا کنید

هنگامی که الگوی خود را چاپ کردید و قطعات را برش دادید، می تو،د از فیلم آموزشی کلاه جادوگر به ،وان راهنما استفاده کنید. به زودی آموزش گام به گام ع، هم دارم، اگر می تو،د صبر کنید! اما من قول می دهم که انجام این کار برای خودتان آسان است.

زنی که کلاه جادوگری صورتی با گل و پاپیون توری بر سر دارد

اگر انجام دادید، آن را به اشتراک بگذارید!

لطفا من را در ع، ها و فیلم های کلاه جادوگر خود تگ کنید. من دوست دارم ساخته های شما را ببینم!



منبع: https://keikolynn.com/2023/09/witch-hat-pattern-free-download/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار