بررسی روغن لب Elf Glow Reviver

بررسی روغن لب Elf Glow Reviver

(بدون پرداخت/نمونه/شرکت/تبلیغ) اگر به دنبال فی،ها با قیمت من، یا هدایایی برای دوست دختر خود هستید، روغن لب ELF Glow Reviver با یک توصیه 100% از طرف من ارائه می شود. 8 پوند است و در عین حال طوری عمل می کند که انگار سه برابر قیمت است. او کلیپی در اینستاگرام منتشر کرد و گفت که مرا به یاد لب‌های فرانسوی می‌اندازد – آن نوع آرایش غیررسمی/بدون آرایشی که به جای پنهان ،، تقویت می‌کند و شما به نوعی تعجب می‌کنید که چگونه این کار را انجام می‌دهند. من فکر می کنم بیشتر به ریویرا در تابستان فکر می کنم تا پاریس در باران – و می دانم که این یک دیدگاه رمانتیک است زیرا وقتی به پاریس می روم نمی توانم به این فکر نکنم که چگونه همه آنجا شبیه همه اینجا هستند! من مطمئن هستم که قبلاً به سندرم پاریس اشاره کرده ام – ویکی آن را به ،وان “سندرم پاریس است” توصیف می کند. ناامیدی شدیدی که برخی افراد هنگام بازدید از پاریس احساس می کنندکه احساس می کنند شهر آن چیزی نیست که انتظار داشتند…» واضح است که بازدیدکنندگان ژاپنی عمدتاً از آن لذت می برند. وقتی چند سال پیش در توکیو بودم، با خیاب، مواجه شدیم که دقیقاً شبیه خیابان های پاریس بود، پر از نانوایی (رستوران پل)، شیرینی فروشی ها، تیر چراغ ها و نیمکت های تزئینی و موسیقی فرانسوی که در بیرون پخش می شد. تجربه خوبی بود. من عاشق پاریس هستم، هرگز جالب نبوده است.

بررسی روغن لب Elf Glow Reviver

سایه‌ای که من را در ذهن (شاید تصور) بی‌تفاوتی زیبای فرانسوی (شاید تصور) می‌کند، Jam Session است – یک رنگ گی،ی عمیق که نمی‌توانم آن را به طور طبیعی بپوشم مگر اینکه مانند اینجا خیلی رقیق شده باشد. این روشی است که شستشوی رنگ باید باشد – رنگ کافی برای رنگ ، لب ها بدون اینکه صورت را بگیرد. این فرمول روغن براق برای او عالی است – لب های جذاب فقط با کمی رنگدانه.

جلسه جام جم لب های درخشان الف

در اینجا می رویم – می تو،د ببینید که لمس شاه توت برای دادن چیزی اضافی و همچنین درخشندگی خوب کافی است. اپلیکاتور مستقیماً از روغن لب Clarins گرفته شده است – لو، و سخاوتمندانه – در واقع، چیز دیگری جز آنچه به یاد دارم برای گفتن وجود ندارد.

بررسی روغن لب Elf Glow Reviver

منظورم اینه شش سایه رنگدانه ای و یک رنگ شفاف با روغن زردآلو وجود دارد. این در واقع مورد علاقه من است – ای کاش یک تی شرت مشکی برای نشان دادن آن می پوشیدم زیرا فکر می کنم ،صر BlackBerry بیشتر ظاهر می شد. به هر حال، 8 پوند اینجا به خوبی ،ج شده است. من سعی خواهم کرد سایه های دیگر را بدست بیاورم – فکر نمی کنم بتوانم کنجکاوی خود را برای مدت طول، تری از آن دور نگه دارم.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته پولی نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/e-l-f-glow-reviver-lip-oil-review/