آرایش مقرون به صرفه برای زمستان

Collage of drugstore makeup with text headline: Winter Color Season Budget Friendly Makeup

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Budget+Friendly+Winter+Color+Season+Makeup&url=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Budget Friendly Winter Color Season Makeup&،y=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/">پست الکترونیک

من اخیراً یک آنالیز رنگ حرفه ای با یک آرایشگر معتبر مو داشتم و نتایج شگفت انگیز بود! به من رتبه A داده شد زمستان واقعیاین بدان م،است که پوست من هنگام لمس خنک می شود و رنگ های پر جنب و جوش و با شدت بالا مکمل ترین رنگ های طبیعی من هستند. بعد از مشاوره، می خواستم آرایش مقرون به صرفه ای برای فصل رنگ های زمست، پیدا کنم، برای ،، که این فصل را با من به اشتراک می گذارند تا برای ظاهری که باعث درخشش شما می شود، به آنها تکیه کنم!

مجموعه ای از لوازم آرایش داروخانه با ،وان متن: آرایش بودجه من، برای زمستان |  برش زیبایی

سایه چشم برای رنگ پوست در زمستان:

مجموعه ای از پالت سایه چشم برای رنگ پوست زمست، |  آرایش زمست، مقرون به صرفه |  برش زیبایی

پالت مخملی آبی رنگ پاپ -این پالت 9 تایی دارای رنگ آبی خیره کننده ای است که رنگ های با کنتراست رنگ پوست زمست، را تکمیل می کند. دارای ،یبی از رنگ‌های مات، درخشان و براق است که می‌تو،د از آن برای ایجاد ظاهری بسیار چشمگیر و رنگارنگ استفاده کنید یا فقط با استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای به ،وان هایلایتر دودی، کمی لمس کنید.

پالت چند جلوه قدرت Morphe Lunarius پیدا ، پالت های سایه چشم خنثی در رنگ های عالی می تواند سخت باشد، اما این مجموعه از Morphe بسیار موفق است. ا،ر این سایه ها به خوبی در فصل رنگ های تیره زمست، قرار می گیرند. شما به رنگ سیاه و سفید پررنگ، همراه با قهوه ای مایل به قهوه ای با خا،تری نقره ای و شامپاین غنی خواهید شد.

چوب سایه چشم طلایی میل، شکوفه – گل -برای استفاده آسان از سایه چشم، این صورتی نقره ای به راحتی در سراسر پلک ،یب می شود و درخشندگی ظریفی به چشم ها برای ظاهری روزمره می بخشد.

خط چشم برای رنگ پوست در زمستان:

خط چشم ژل Essence Stay & Play در Black Raven و Emerald Dragon |  آرایش زمست، مقرون به صرفه |  برش زیبایی

مداد ژل خط چشم Essence Stay & Play کلاغ سیاه & اژدهای زمرد – این خط چشم ها به دلیل غنی بودن و رنگدانه هایشان پر استفاده ترین خط چشم های من هستند. کلاغ سیاه این یک رنگ مشکی عمیق و عمیق است که دودی عالی به نظر می رسد. اژدهای زمرد این یک نگین سبز زمردی است که واقعاً روی پوست ظاهر می شود.

رژگونه برای رنگ پوست در زمستان:

کلاژ رژگونه برای رنگ پوست زمست، |  آرایش زمست، مقرون به صرفه |  برش زیبایی

Pixie On The Glow Blush Pencil روبی -شاید این رژگونه ویروسی را در شبکه های اجتماعی دیده باشید، این رژگونه ،یبی بین رژگونه ، و ژل است که در پوست ذوب می شود و ظاهری شبنم دار و درخشان با رنگ های زیاد به جا می گذارد. روبی این یک رنگ قرمز خنک و تقریبا صورتی است که می تواند از شفاف تا پر جنب و جوش ساخته شود.

رژگونه خمیری درخشان الف سنت بارتز – سنت بارتز این یک توت متوسط ​​است که دارای هایلایت های داخلی با درخشندگی در سایه و روکش شبنم است. در حالی که این رنگ می درخشد، نسبت به رژگونه های Pixi کمتر احساس رطوبت می کند.

رژ لب من، برای رنگ پوست در زمستان:

مجموعه ای از رژ لب برای رنگ پوست زمست، |  آرایش زمست، مقرون به صرفه |  برش زیبایی

برق لب براق الف پری ملکه – اگر دوست دارید لب های خود را در تمام طول روز حفظ کنید، این نقطه برای شما من، است! پری ملکه این توت بنفش سرد است که به رنگ فوشیا عمیق تبدیل می شود.

رژ لب Ultra Blushed ColourPop لطفا توجه کنید – زمستان های واقعی و سرد می تواند ظاهری درخشان مانند باربی صورتی ایجاد کند لطفا توجه کنید از ColorPop. فرمول Ultra Blotted Lip کمی شفاف است، بنابراین رنگ آن غلبه نمی کند.

رژ لب مات میل، رنگ فیچ شقایق – قرمز واقعی با رنگ آبی، شقایق از میل، رژ لب مورد علاقه من است! سایه زرق و برق دار و پر جنب و جوش یک امتیاز مورد علاقه و امتیاز در تمام طول سال است: دندان های من را بسیار سفید نشان می دهد!

-میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار