لب خنثی روزانه من | The Teacher Diva: وبلاگ مد دالاس که زیبایی و سبک زندگی را به نمایش می گذارد

Ashley Robertson Lipstick

رژ لب اشلی رابرتسون

به ،وان فردی که اغلب آرایش و مراقبت از پوست را تجربه می‌کند (فکر می‌کنم این یکی از مزیت‌های این شغل است)، پیدا ، چیزی که آنقدر دوست دارم که همچنان به دنبال آن باشم و از دیگران دوباره ب،م، بسیار مهم است. ست لب خنثی از این زیبایی (اینجا خوندم درباره برندی که در سال 2022 شروع کردم) یک رنگ لب امتحان شده و واقعی است چیز دیگری مد نظر دارید. من رویکرد ملایم تری را به آرایشم ترجیح می دهم و متوجه می شوم که این سایه ها مکمل هر ظاهری هستند.

بوشینگ ها ماندگاری طول،، ،ی و مرطوب کننده. من آن را طوری فرموله کرده ام که به روش های مختلف پوشیده شود. می‌تو،د لب‌هایتان را خط بکشید تا ظاهری کامل‌تر داشته باشید یا کاملاً رنگ را پر کنید. مردم به این دلیل این فونت ها را دوست دارند. اگر می خواهید یک محصول چند منظوره در کیف زیبایی خود داشته باشید، این در حقیقت.

رژ لب نیز کاملا شگفت انگیز است. رنگ لب همیشه روشن/ساتن فینیش مرطوب کننده است و می توان آن را در پوشش کامل یا شفاف اعمال کرد. آیا می دانستید که می تواند به ،وان رنگ گونه نیز عمل کند؟

روش مورد علاقه شخصی من برای پوشیدن رنگ لب از طریق استفاده است اول پر شدن لب، سپس لب ها را با استفاده از آن تعریف کنید تعریف فاکتور فرم سایه“و من یک پاس اضافه خواهم کرد همیشه در رنگ لب در سایه “pout”. “پوت” یک رنگ منحصر به فرد است و من همیشه آن را در کیف آرایشم دارم. این رنگ صورتی کم رنگ است که می توان آن را روی رنگ های تیره یا به تنهایی پوشید. من عشق می توان آن را با سایه های دیگر مخلوط کرد یا فقط یک لمس در وسط قرار داد. وقتی در وسط اعمال می شود ظاهر کامل تری می دهد و روی سایه ما عالی به نظر می رسد “تکانشی”.

آیا چیزی را امتحان کرده اید؟ این زیبایی تا به حال؟ ×× اشلی

رژ لب اشلی رابرتسونرژ لب اشلی رابرتسون

او می پوشد: این خط چشم در تعریف زیبایی شناسی دلپذیر است | این زیبایی همیشه برای رنگ لب های پف کرده است





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2023/09/everyday-neutral-lip.html