کلاه درخت کریسمس با الهام از کلاسیک

کلاه درخت کریسمس با الهام از کلاسیک

چگونه خودتان کلاه درخت کریسمس درست کنید

صنایع دستی کریسمس احتمالاً مورد علاقه من است، زیرا اردوگاه و هوس محوری هستند. کلاه درخت کریسمس DIY من شاید این کاردستی مورد علاقه من در سال خواهد بود.

ساختن این کلاه درخت کریسمس الهام گرفته از پارچه های قدیمی بسیار آسان بود – و بهترین بخش این است که تعداد زیادی از آنها وجود دارد. ناهمسان راه های درست ،ش در حالی که من از چرخ خیاطی خود برای ایجاد رفل توری استفاده می کردم، کورتنی همه آن را با ،ب حرارتی درست کرد و بسیار زیبا بود (ویدیویی که او با کورتنی ساخته است را می تو،د در اینجا مشاهده کنید). هر دوی این کلاه های درخت کریسمس DIY مستقیماً از هنر اصلی Design By Shea الهام گرفته شده اند.

من با کمال میل یک آموزش گام به گام برای سال آینده آماده خواهم کرد، اما قبل از سفر، وقتم کم است. با این حال، من در مورد چگونگی ساخت یکی از خودتان کمی به شما توضیح می دهم!

وسایلت را جمع کن

برای این پروژه از موارد زیر استفاده کردم:

پایه را درست کنید

از نمد یک شکل م،وطی ایجاد کنید. از طرف دیگر، اگر می خواهید از خیاطی صرف نظر کنید و فقط از یک تفنگ ،ب حرارتی استفاده کنید، می تو،د از کلاه مهم، به ،وان پایه خود استفاده کنید. من این را نگاه کردم تا ببینم چقدر آن را می خواهم. نکته: ابتدا آن را با کاغذ برش دهید، سپس از آن به ،وان الگوی خود استفاده کنید! به یاد داشته باشید که برای ایجاد یک کلاه درخت کریسمس، آن را با قلاب‌ها، تزئینات یا گل‌ها پوشانده‌اند، بنابراین مراقب حجم اضافی آن باشید.

روف، درست کنید

من از توری روی قرقره برای روفل استفاده کردم، زیرا در واقع بسیار کوچک بریده شده است اما طول زیادی دارد. یکبار تا کردم و روی ،مت تا شده گذاشتم و فقط با کشیدن یکی از نخ ها و جمع ، با دست، رفل را به روش قدیمی درست کردم. آیا نمی خواهید از طریق تلاش؟ برای کلاه درخت کریسمس خود یک زیور از پیش ساخته شده ب،ید!

رفل ها را به پایه وصل کنید

قبل از اینکه م،وط واقعی را به هم بدوزم، رفل ها را خط به خط دوختم، در حالی که کورتنی آنها را روی یک م،وط از پیش ساخته شده (کلاه مهم،) ،باند. در هر صورت خوب است! من فقط عاشق پایان دادن به بخیه در مقابل ،ب هستم.

ارسی های توری را وصل کنید

از پارچه توری یا روبان برای ساختن پاپیونی استفاده کنید که کلاه شما را در جای خود نگه دارد. آنها را به داخل کلاه وصل کنید – یکی در هر طرف. دست دوختم

تزئین کنید

این سرگرم کننده ترین ،مت است! درخت خود را به دلخواه تزیین کنید. با ،باندن ستاره ها به دو طرف خلال دندان و قرار دادن آن در نوک م،وط، یک تاپ ستاره ای اضافه کنید. کلاه درخت کریسمس شما آماده است!

من حتی یک نسخه مینی پوینستیا برای گربه کوچک خواب آلودم L،ie درست کردم. من مشتاقانه منتظر هستم تا در سال آینده انواع جدیدی از این کلاه درخت کریسمس الهام گرفته از قدیمی را امتحان کنم!

،ید این پست




منبع: https://keikolynn.com/2023/12/vintage-inspired-diy-christmas-tree-hat/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار