بررسی برس آرایشی پاک کننده کربن ایزوکلین

بررسی برس آرایشی پاک کننده کربن ایزوکلین

(نمونه/بدون پرداخت) اگر شما هم مثل من هستید، تمیز ، برس آرایشتان آنطور که باید انجام نمی شود. آرایشگران حرفه ای مراقب هستند که ابزار خود را به درستی تمیز کنند تا از هرگونه آلودگی جلوگیری کنند، اما بیشتر آنها از برس هایی استفاده می کنند که باعث چرخش آنها می شود :-).

بررسی برس آرایشی پاک کننده کربن ایزوکلین

این یک ست بسیار کاربردی است که می تو،د جوراب های نوجوان خود را بپوش،د و همچنین یک جوراب برای برس های خود دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برس را خیس کنید، آن را روی صابون گازدار بچرخ،د و سپس محصول اضافی را روی لایه مات ،ید که تا می‌شود تا در همان ظرف صابون قرار گیرد.

بررسی برس آرایشی پاک کننده کربن ایزوکلین

منطقی است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد میکروب ها انجام دهید، و شناخته شده است که آنها از زندگی با برس های آرایش خوشحال هستند.

مجموعه پاک کننده برس ایزوکلین

یک نکته خوب این است که برس را بیش از حد خیس نکنید – نمی خواهید صابون خیلی آبکی شود. من از این روی سینک استفاده کرده ام اما سعی می کنم مراقب باشم که شیر آب را ببندم نه اینکه آن را باز بگذارم. پس از برداشتن صابون کربن فعال (برای افزایش جذب) روی برس با چرخاندن، آن را روی سطح تمیز کننده بکشید تا کف خوبی به دست آورید و سپس به سرعت با آب گرم بشویید و خشک کنید. مرحله. مالم را روی حوله چای گذاشتم. Isoclean در اینجا با قیمت 12.50 پوند موجود است، اما اگر آن را در گوگل جستجو کنید، ممکن است قیمت های بهتری پیدا کنید.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته پولی نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/isoclean-make-up-brush-carbon-cleanser-review/