نقد و بررسی: لکه های مرطوب کننده لب فتیش رنگ میلانی

Milani Color Fetish Hydrating Lip Stains lying side by side on marble

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+Best+Drugstore+Lip+Stains%3F+Milani+Color+Fetish+Hydrating+Lip+Stains+Review&url=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best Drugstore Lip Stains%3F Milani Color Fetish Hydrating Lip Stains Review&،y=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/">پست الکترونیک

لکه های لب یکی از آن محصولات آرایشی است که برای من یا به درد می خورد یا از دست می رود… که اغلب هم همینطور است از دست می دهد. پیدا ، رنگی که تمام جعبه ها را مشخص کند، سخت است، اما رنگ های مرطوب کننده لب فتیش رنگ جدید Milani برای من بسیار نزدیک است.

لوله لکه لب فتیش رنگ میل، در کنار هم روی روشویی |  بررسی و نمونه |  برش زیبایی

در این خط جدید شش سایه وجود دارد که بیشتر صورتی و قرمز متوسط ​​است. این فرمول گیاهی و بدون ظلم است، حاوی اسید هیالورونیک و اسکوالان مشتق شده از گیاه است و تا 8 ساعت سایش، آبرس، و راحتی را ارائه می دهد.

قوام بین ژل و ، است. خیلی سبکه و اصلا ،بنده نیست.

دست در دست گرفتن لوله باز لکه لب میل، کا، فیچ |  بررسی و نمونه |  برش زیبایی

برای اعمال، پیشنهاد می کنم در لایه های نازک کار کنید و رنگ را تقویت کنید. در واقع لکه های لب مرطوب کننده Color Fetish خیلی سریع لکه می شوند. توصیه من این است که تا حد امکان محصول اضافی را پاک کنید و دوباره آن را در لوله قرار دهید، سپس ابتدا یک لایه نازک و شفاف ،ید تا محل قرار دادن رنگ را کنترل کنید. سپس با لایه دوم بروید تا رنگ بیشتری بگیرد. دو لایه از این محصول تقریباً همان رنگدانه رژ لب مایع را به شما می دهد.

نمونه های بالم لب فتیش رنگ میل، روی لب |  برش زیبایی

سایه ها:
1. ارتفاع گل رز
2. ذهنیت حرکت
3. توت را گاز بگیرید
4. در مورد آن به او بگویید
5. مامی ماهون
6. این آتش

در بالا من روی دو کت از هر سایه کشیدم بدون بلاتینگ. وقتی رنگ‌ها بدون لک باقی بمانند، ظاهری غنی و براق خواهید داشت. با این حال، خشک ، به قفل شدن رنگ روی لب ها کمک می کند و احتمال انتقال آن را در اولین ساعات استفاده کاهش می دهد.

شما نه شما می خواهید با این محصول لب های خود را مشخص کنید. به دلیل ماهیت نازک فرمول، اگر خارج از خط طبیعی لب باشد، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، تمایل به پر شدن دارد. پیشنهاد می کنم در صورت ،وم آستر را با مداد بپوش،د، اما این محصول را فقط روی لب های خود متمرکز کنید. من آن را مجدداً آزمایش کردم که کاملاً در خطوط طبیعی لبم باقی بماند و هیچ پری نداشت.

قبل و بعد از 8 ساعت: رنگ لب رنگی مرطوب کننده میل، در

در بالا، براق کننده لب مرطوب کننده فتیش رنگ میل، است این آتش است قبل و بعد از 8 ساعت استفاده بدون شک، این شدیدترین لکه لبی است که تا به حال پوشیده ام. لکه های لب معمولا به صورت تکه تکه روی من محو می شوند، اما هنوز هم بعد از چند وعده غذایی و نوشیدن نوشیدنی در طول روز حدود 90 درصد از لب هایم را رنگی می پوشانند. می بینید که لب بالایی به سمت ،مت داخلی محو شده است، اما کنتراست آن به اندازه سایر لکه هایی که من امتحان کردم نیست. به طور تصادفی پرها بالای آستر قرار گرفتند.

پس از 8 ساعت، رنگ باقی می‌ماند، اگرچه با سرعت بیشتری شروع به محو شدن می‌کند. مانند هر لکه لب، لایه برداری قبل از استفاده همیشه بهترین ایده برای یک رنگ یکنواخت تر و ماندگارتر است.

بالم لب فتیش رنگ میل، کنار هم روی سنگ مرمر |  برش زیبایی

علاوه بر رنگ، راحتی به لطف ،یبات مرطوب کننده نیز ماندگار است. من معمولاً معتاد به بالم لب هستم و باید چندین بار در طول روز از آن استفاده کنم. با این حال من با پوشیدن آن تمایلی نداشتم تا اینکه 7-8 ساعت گذشت. هرگز احساس نمی کردم که لب هایم خشک یا سفت شده اند.

اگر می خواهید چیزی سبک تر از رژ لب مایع داشته باشید که نیازی به استفاده مجدد در طول روز نداشته باشید، لکه های لب فتیش رنگ میل، قطعا ارزش امتحان ، را دارد.

-میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار