ترندهای آرایش سال 2024 را با آرایش داروخانه ها بازسازی کنید

Collage of products and makeup looks with title: 2024 Makeup Trends with Drugstore Makeup

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/get-these-2024-makeup-trends-with-drugstore-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Recreate+These+2024+Makeup+Trends+with+Drugstore+Makeup&url=https://slashedbeauty.com/get-these-2024-makeup-trends-with-drugstore-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Recreate These 2024 Makeup Trends with Drugstore Makeup&،y=https://slashedbeauty.com/get-these-2024-makeup-trends-with-drugstore-makeup/">پست الکترونیک

ما در حال حاضر شاهد بسیاری از روندهای زیبایی در سال 2024 هستیم و تنها چند ماه دیگر باقی مانده است! برخی از این روندها بازپرداخت ظاهرهای محبوبی هستند که قبلاً دیده بودیم، برخی دیگر با شیطنت اخیر دو برابر شده اند.

مجموعه ای از محصولات و فرم های آرایش با ،وان: گرایش های آرایش 2024 با آرایش داروخانه |  برش زیبایی

آیا به دنبال این هستید که انگشت پای خود را در روندهای زیبایی 2024 فرو ببرید؟ در اینجا انتخاب هایی برای آرایش داروخانه وجود دارد که به شما کمک می کند ظاهری زیبا داشته باشید.

جهت: رژگونه قوی

به نام دهه 80، آنها می خواهند گونه های خود را پس بگیرند! استفاده از یک لایه قوی از رژگونه از شقیقه‌ها تا استخوان گونه بازگشته است و با رنگ‌های برجسته بیان می‌کند.

رژگونه مایع الف کامو |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

رژگونه مایع الف کامو

این رژگونه مایع Elf به قدری رنگدانه دارد که یک نقطه به شما رنگ زیادی برای کار می دهد. در تمام طول روز بدون محو شدن یا لکه دار شدن دوام می آورد و به پوست شما درخشندگی ظریفی می بخشد بدون اینکه کاملاً شبنم شود. ادامه مطلب

رژگونه ، پودر NYX Sweet Cheeks |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

رژگونه ، پودر NYX Sweet Cheeks

این رژگونه پودری بافتی بسیار ابریشمی دارد. به سختی این مانند یک ، است – که یک لایه پودری صاف می دهد. دارای بازده رنگ قوی است که به راحتی لایه بندی می شود.

روند: چشم های دودی و لکه دار

من شخصاً از بازگشت چشم های دودی (بچه emo سابق اینجا!) هیجان زده هستم. را من زندگی می کردم در ظاهر لاینر قطعاً نقطه مقابل زیبایی شناسی دخترانه پاک است که سال گذشته رسانه های اجتماعی را در بر گرفت. نحوه ایجاد ظاهر را در آموزش اینستاگرام من بیاموزید.

خط چشم ژل Essence Stay & Play |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

خط چشم ژل Essence Stay & Play

خط چشم ژل Stay & Play مورد علاقه من برای استفاده از چشم های دودی است. بسیار خامه ای است و به راحتی لکه می شود، اما پس از جا افتادن، تکان نمی خورد. این یک فرمول ضد آب است که در تمام طول روز ماندگاری دارد. من عاشق استفاده هستم کلاغ سیاه یا اما اول، اسپرسو برای این نگاه

مداد خط چشم NYX Epic Wear |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

مداد خط چشم NYX Epic Wear

اگر می‌خواهید رنگ‌های بیشتری برای چشم‌های دودی خود داشته باشید، NYX Epic Wear Liner Stick را بررسی کنید، که در رنگ‌های بسیار متنوعی از جمله ف،ی عرضه می‌شود.

روند: ریمل رنگی

ما شروع به مشاهده بسیاری از ریمل های داروخانه های مورد علاقه ما کرده ایم که نسخه های رنگی فرمول های مورد علاقه خود را منتشر می کنند. دو رنگ را می بینم که افراد زیادی در حال تلاش هستند: آبی و شرابی!

ریمل حجم دهنده ColorPop BFF در رنگ Blue Oh Mind |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

ریمل ColourPop BFF برای پرپشت ، مژه ها

با ریمل حجم دهنده BFF که در چهار رنگ رنگارنگ موجود است، حجم قابل ساخت را در حین بلند ، و بلند ، اضافه کنید. مورد علاقه شخصی من است آبی، ذهن

ریمل Sky High Sensational Maybelline Lash در رنگ مه آلود بورگوندی |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

ریمل میبلین لش Sensational Sky High

یکی از محبوب ترین فرمول های ریمل Maybelline اکنون در رنگ های آبی، شرابی و صورتی موجود است. این ریمل می‌افزاید تا حجم و طول زیادی را بدون احساس سنگینی به حدا،ر برساند.

روند: پوست براق

اسمش را بگذارید پوست براق، پوست شیشه ای، پوست شبنم دار… هر اسمی که استفاده می کنید، همه چیز در مورد درخشش است. در سال 2024، ما واقعاً به دنبال درخشان ، پوست خود هستیم.

سرم تقویت کننده درخشندگی Milani Glow Drops |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

سرم تقویت کننده درخشندگی میل، گلو قطره

این یک ،یب مراقبت از پوست/آرایش است که می تو،د به ،وان آ،ین مرحله در روتین آرایش خود به تنهایی یا زیر فونداسیون برای پوست های فوق العاده شبنم دار استفاده کنید. حاوی اسکوالان، اسید هیالورونیک و ،یب الکترولیت آب نارگیل برای افزایش آبرس، به پوست.

به

L'Oreal True Match Lumi ژل

برای کمتر از یک خیس ظاهری درخشان و بیشتر ب، GLOWING LOOK Lumi Glotion 5 رنگ مختلف را به شما ارائه می دهد تا با تمام رنگ های پوست مطابقت داشته باشد. من از آن به ،وان زیرسازی یا به ،وان هایلایتر مایع روی آرایشم استفاده می کنم.

جهت: چند رنگ

سایه های حیله گر رنگ در حال تسخیر هستند! چند رنگ، همچنین به ،وان شناخته شده است دووکروم ها، سایه هایی هستند که به نظر می رسد بسته به نحوه انعکاس نور تغییر رنگ می دهند. آنها اغلب ف،ی یا براق به نظر می رسند.

سایه چشم مایع The Lip Bar Shift Duo Chrome |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

سایه چشم مایع Lip Bar Shift Duo Chrome

این سایه‌های مایع قوی از The Lip Bar در سه رنگ دوتایی وجود دارد. به سرعت خشک می شود تا در لمس خشک شود و در تمام طول روز ماندگاری دارد. آن را در سراسر پلک استفاده کنید، یا سایه را روی یک برس بزنید تا به ،وان خط مایع استفاده کنید!

لاینر ژل ،ی چند رنگ ColorPop BFF |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

قلم ژل ، رنگی ColorPop Multicolor BFF

خط ژل ، BFF ColourPop اکنون در سایه های چند رنگی موجود است که واقعاً تأثیرگذار است. این یک فرمول ،ی و ضد آب با ظاهری ف،ی و تغییرات چشمگیر و متضاد رنگ است.

Moira Beauty Chroma Light Shadow |  ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  برش زیبایی

Moira Beauty Chroma Light Shades

این سایه‌های کرومی بسیار همه‌کاره هستند – آن‌ها را روی یک پرایمر خنثی قرار دهید تا تغییری ظریف ایجاد کنید، یا از یک پایه سایه چشم مشکی برای تشدید اثر استفاده کنید! در پست اینستاگرام من اینجا ببینید چه شکلی است و از کد SLASHEDBEAUTY برای دریافت 15 درصد تخفیف استفاده کنید!

-میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/get-these-2024-makeup-trends-with-drugstore-makeup/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار