آموزش کلاه جادوگر مخفی | کیکو لین

Keiko Lynn wearing a reversible secret witch hat

نمی‌دانستم که کلاه جادوگر مخفی من اینطوری ویروسی شود، اما مطمئناً خوشحالم می‌کند که بسیاری از مردم می‌خواهند کلاه خود را بسازند! انجام این کار بسیار آسان است و می تو،د تقریباً هر نوع کلاه نرم یا کلاه لبه پهن را به یک کلاه جادوگر قابل برگشت تبدیل کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

آموزش دوخت کلاه جادوگر برگشت پذیر مخفی
همه اینها به این دلیل شروع شد که خواهرزاده و برادرزاده من می خواستند کلاه بسازند. من این دانلود الگوی کلاه سطلی برگشت پذیر را ،یدم و کلاه های ساده در سبک های مختلف ساختم. اما بعد فکر کردم، اگر آستر داخلی را با یک شکل م،وطی جایگزین کنم، چه می‌شود تا آن را به یک کلاه جادوگر شگفت‌انگیز تبدیل کنم؟ و این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا ببینید چگونه یک کلاه سطلی معمولی را به یک کلاه جادوگر مخفی تبدیل کردم:

چگونه یک کلاه جادوگر مخفی بسازیم

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Keiko Lynn (@keikolynn)

در اینجا می تو،د الگوی کلاه سطلی برگشت پذیر را که من اصلاح کردم ،یداری کنید و این همان پارچه ای است که من استفاده کردم. من پارچه جناغی یا جین را توصیه می کنم. توجه: این یک الگوی فیزیکی نیست – باید آن را دانلود و چاپ کنید. همچنین می تو،د از هر سبکی از کلاه سطلی استفاده کنید و آستر داخلی را با شکل م،وطی برای کلاه جادوگر جایگزین کنید.

در اینجا به نظر می رسد که در سمت معمولی به نظر می رسد:

در اینجا با م،وط مخفی جادوگر از درون به نظر می رسد:

آموزش دوخت کلاه جادوگر برگشت پذیر مخفی

،ید این پست




منبع: https://keikolynn.com/2023/09/secret-witch-hat-tutorial/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار