رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

(بدون پرداخت/نمونه/شرکت/تبلیغ) من هرگز وقتی درب رژلب ها را برمی دارم بیشتر از این به خودم لگد نزده ام بدون اینکه بدانم نام محصول روی درب است نه روی چوب، بنابراین در نهایت از سایه ها عکاسی می کنم و وقتی آنها را دوباره پوشاندم روی آنها. خوشبختانه، آ،ین باری که این کار را انجام دادم، یک نکته بسیار محکم از یک خواننده دریافت کردم که به من گفت نام را در کنار گلوله پیدا کنم. مجبور شدم بسته را از درب بیرون بکشم و آنجا بود! بنابراین، اگر شما هستید، دوباره از شما متش،!

رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

لب‌های مایع Rouge Allure در اینجا مطرح نیستند – به راحتی می‌توان آنها را از هم تشخیص داد زیرا یکی به رنگ بژ طلایی است و دیگری آلوی بورگوندی و تند است.

رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

این رنگ بژ طلایی روی لب‌های من است – کمی تغییر رنگ هلویی مایل به صورتی دارد و من کاملاً آن را برای ظاهری ساده و در عین حال پر زرق و برق غیرمنتظره دوست دارم. بافت آن با رژ لب معمولی متفاوت است – وقتی به لب ها می رسد کمی احساس سردی می کند و باید به آن زمان دهید تا “گیر شود”. به طور قابل توجهی سبک است و خشک نمی کند – لب ها را نرم تر می کند.

رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

Fancy Prune عطری بسیار دراماتیک است – من مطمئناً برای مدت کوتاهی آن را خواهم پوشید زیرا آن درخشش متالیک مقاومت ناپذیر است اما فکر می کنم باید همه لوازم آرایشی اطراف آن را نرم کنم. من این ع، ها را همزمان با پالت چشم CHANEL گرفتم و با توجه به زمان دوباره، مطمئناً اجازه می دادم رژ لب مایع در مرکز قرار گیرد. هر دو رنگ در اینجا با قیمت 37 پوند در دسترس هستند.

رنگ لب مایع شانل روژ آلور لاک شاین

اینها مقصرند! CHANEL Rouge Allure L'Extrait (به هر حال همه آنها قابل پر ، هستند).

Chanel Rouge Allure L'Elixir

این بنفش ،وشان است که نت‌های قهوه‌ای دارد که من واقعاً آنها را دوست دارم – اگرچه می‌بینم که آن را خیلی خوب نگذاشتم.

Chanel Rouge Allure L'Elixir

و حتی یک برنامه بدتر برای Midnight Red! کمی ،صر ف،ی دارد بنابراین حجیم تر است. باید به یاد داشته باشم که این روزها برای زدن رژ لب عینکم را بزنم. من عاشق بوی این رژ لب هستم – بویی که من احساس می کنم بوی رژ لب را می دهد – کمی شیرین، کمی مومی و کمی معطر. این اصلاً طاقت فرسا نیست، اما وجود دارد و مرا به یاد رژ لب های مادرم در دوران کوچکی می اندازد.

Chanel Rouge Allure L'Elixir

این Beige Brut است – یک رنگ برهنه/خنثی برای پوشیدن آسان که به نظر من همراهی عالی برای چشم است. من متوجه شدم که هنوز در مورد هیئت مدیره پستی ارسال نکرده ام، بنابراین این هفته یا آینده به آن خواهم پرداخت. سایه‌های CHANEL Rouge Allure L'Extrait در اینجا با قیمت 46 پوند در دسترس هستند (اگرچه نکته سریع – Sep،ra تمام سایه‌های رنگ‌های L'Extrait Roaring Purple و Midnight Red را با قیمت 36 پوند در زمان نوشتن اینجا دارد).

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته پولی نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/chanel-rouge-allure-laque-،ne-liquid-lip-colour/