برای عشق به رژ لب صورتی

برای عشق به رژ لب صورتی

من برای پیدا ، یک رژ لب صورتی زرق و برق دار که دوستش دارم، تلاش کردم. و به من اعتماد کنید، من نگاه کردم. رژ لب های لورآل برای من عطر زیادی دارند و صورتی های ملایم برندهای دیگر برای من خیلی مایل یا خیلی قهوه ای به نظر می رسند.

با این حال، من یک دسته از رژ لب های صورتی زرق و برق دار از Sep،ra پیدا کردم و در زیر با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

وقتی دنبال رژ لب صورتی می گردم، نمی خواهم خیلی زرد، قهوه ای یا خیلی بژ باشد. من یک صورتی ک،یک و واقعی می خواهم که بتوان هر روز آن را پوشید.

آ،ین افزوده من رژ لب داغ شارلوت تیلبری 2 در Dancefloor Princess است. این همان چیزی است که من در ع، بالا می پوشم. نه تنها یک رنگ صورتی ملایم واقعی است، بلکه روکشی ساتن دارد و ساعت‌ها ثابت می‌ماند.

من هم رژ لب ماندگار آرم، بیوتی را خیلی دوست دارم. آنها واقعا ماندگاری بالایی دارند و روی لب ها بسیار راحت هستند. برخی از رنگ های مورد علاقه من 104، 114 و 111 هستند.

رژ لب تام فورد در صورتی اسپ،ایی رنگی زیبا با ته رنگ مرج، تر است. به خوبی می پوشد و ظاهر مات بیشتری دارد.

برای ظاهری شفاف تر، براق تر و “احساس مومیایی لب”، من واقعا رژ لب شفاف براق مرطوب کننده مرطوب کننده Kosas Wet Stick با سرامیدها در مالیبو یا بیبی رز را دوست دارم.

بالم لب YSL Rouge Volupté Shine Oil-in-Stick Lip Balm یک فرمول بسیار مرطوب کننده است اما رنگ آن دوام زیادی ندارد. استفاده مجدد لذت بخش است، زیرا این رژلب بوی هندوانه می دهد.

در مورد زرق و برق، گاهی می پوشم و گاهی نمی پوشم! من واقعاً براق لب Pat McGrath Labs در Peach Perversion را دوست دارم. به اندازه کافی درخشش و بازتاب را اضافه می کند و لب ها را پرتر نشان می دهد.

منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2024/01/for-the-love-of-pink-lipstick/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار