ایده مهمانی ناهار: بشقاب نان

brunch party idea: bagel board with smoked salmon cream cheese and toppings

بشقاب نان خشنود ازدحام

در زندگی جدیدم در حومه شهر، متوجه شدم که عاشق سرگرمی هستم. داشتن خانه ای که خودمان درست کرده بودیم این تأثیر را روی من داشت. اما یک چیز تغییر نکرده است: من هنوز آشپزی یا شیرینی پزی را دوست ندارم. بنابراین من همیشه به دنبال گزینه های سرگرمی آسان هستم. من عاشق درست ، بارهای شیرینی و اسنک برای هر من،تی هستم. من همچنین آموخته ام که برانچ ساده ترین زمان برای میزب، یک گردهمایی است. اگر به دنبال یک ایده برای مهم، برانچ آسان هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. را وارد کنید: تخته نان خوشایند جمعیت.

چه چیزی روی تخته نان خود قرار دهید

گزینه های رویه تخته نان بی پایان هستند، اما من دوست دارم چیزهای ک،یک را حفظ کنم. در اینجا، من دو نوع مختلف ماهی آزاد دودی دارم – یکی ساده و دیگری با همه چیز به جز چاشنی پخت – شوید، گوجه فرنگی، خیار و کپر. و البته، من گزینه های مختلف پنیر خامه ای را در کاسه های زیبا قرار می دهم.

از نظر فنی، من دو بشقاب درست می‌کنم: یکی با نان‌های مختلف (وقتی کم می‌شوند آن‌ها را پر می‌کنم، بنابراین چیزی کهنه نمی‌شود)، و یکی با رویه‌ها. من همچنین دو توستر روی پیشخوان دارم در صورتی که ،ی توستر خود را دوست داشته باشد.

چرا من آن را برای مهم، های ناهار دوست دارم

اولین باری که تخته نان را درست کردم، مطمئن نبودم که چقدر محبوب باشد. ما کیش، نان تست فرانسوی، شیرینی و بسیاری دیگر از غذاهای اصلی مهم، ناهار خوردیم. اما در کمال تعجب مجبور شدم تخته نان را خیلی سریع دوباره پر کنم. این یک ضربه کامل بود! از آن زمان به بعد، این مکان تبدیل به مک، برای گردهمایی های روزانه شده است. نیازی به پخت و پز ندارد و بسیار مقرون به صرفه است. نان بسیار ارزان است و گران ترین چیز روی تخته ماهی سالمون دودی است. Trader Joe گزینه های مقرون به صرفه ای دارد و اغذیه فروشی های محلی اغلب معاملات عالی دارند. به طور کلی، یک تخته نان یک ایده بسیار ارزان برای یک مهم، برانچ و رضایت کامل جمعیت است.

ایده های دیگر برای پخت تاپینگ

من ممکن است همه‌چیز برای تاپینگ‌های پخت ک،یک علاقه داشته باشم، اما شما می‌تو،د هر چقدر که می‌خواهید خلاق باشید. در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

  • کره های آجیل، میوه های تازه، مرباها و مواد ترد مانند گرانولا یا آجیل برای یک گزینه شیرین تر.
  • برای تهیه ساندویچ صبحانه خوشمزه، تخم مرغ آب پز، بیکن، کاهو، گوجه فرنگی و آووکادو را برش دهید.
  • ریکوتا، عسل، انواع توت ها و گردو

گزینه ها بی پایان هستند. اگر ایده ای دارید به من اطلاع دهید که باید امتحان کنم!

توجه: البته برد terr،o من از HomeGoods آمده است. من چند گزینه عالی دیگر را در زیر پیوند داده ام!

،ید این پست


منبع: https://keikolynn.com/2023/07/bagel-board-the-easiest-crowd-pleasing-brunch-party-idea/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار